V75, V64, V65, komb, trio, V3, V4, V&P, raket, dagens flex.......

Gaah, jag orkar inte mer! Har suttit och läst igenom en utbildning på ATG i över en timme nu. Så jävla segt, man måste liksom läsa igenom alla (typ 5000...) sidor innan man kan göra testet. Ah, nästan som att gå i skolan ju! Jag är inte van.. :(



Så nu tar jag en paus. Efter ATG-utbildningen har jag en ny Post-utbildning som väntar, även den gör jag här hemma på datorn. Och på torsdag ska vi på brandutbildning och på måndag är det Svenska Spel - utbildning i Karlshamn hela dagen. Kommer det bli korvstoppning eller? Jisses. Stackars min hjärna.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0