And here we go..

Sitter och väntar på att Emma och Vickan ska anlända. (Vickan ska bara med upp, hon ska inte med på Pink..) Sen när dom kommer ska vi pysa till Kallinge och flygplatsen. Flyget går 09.30 och vi är framme 55 min senare. Sen tar vi oss in till Centralen på något sätt och letar upp vårt boende. Som ska ligga precis vid Centralen, mitt i city! Perfekt. Vid 15-tiden beger vi oss mot Globen och börjar köa. Jag tror vi kommer vara sist på stället, men skit samma. Vi trycker oss framåt sen! Haha. Sen ser vi vår idol, och efter det ska vi ut och göra Stockholms nattliv osäkert.

Imon går vi och shoppar hela dagen tills det är dags att bege oss ut till Arlanda igen och flyga hemåt. Detta kommer bli en bra mini-trip till vår huvudstad! :D 



Kommentarsfält
Skrivet av: Johanna

Fy faan vad avis jag är! Jag vill också buhu, Kolla och lyssna lite för mig me ;)

2009-11-10 @ 12:18:47
URL: http://xrockaholic.blogg.se/
Skrivet av: Frida svarar:

Ja, men du fick ju en hel del P!NK i ditt öra ;) Visst var hon grym? :D :D haha.

2009-11-12 @ 12:40:51
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0