Day two off

Hellu. Är inne på min andra lediga dag på raken, jag vet inte när det hände sist. Jag skulle inte ens varit ledig idag, var bara ledig igår och imon. Men är man bara ledig en dag i taget lite då och då så känns det inte som man är ledig. Man hinner inte koppla av. Så jag frågade Linda om hon ville ta mitt pass idag, så nu blev jag ledig 3 dagar i rad ist :) Det behöver jag!

Så vad ska jag hitta på idag? Funderar på att jobba lite i vårt företag Perlomix, men jag vet inte. Jag vill ju vara ledig. Haha. Fast det är ju inget jobbigt och grymt lättförtjänta pengar så det blir väl att jag gör det till slut. Men först - lite blogg-koll ;)



Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0