Dear Mr. President

Innan jag fick se min idol P!NK i Globen var min största längtan att få höra Dear Mr. President, och därefter So What. Dear Mr. President är en sån bra låt men ett sånt bra budskap och helt fantastisk text. Det finns många låtar gjorda mot olika presidenter och USA's regering men denna är den som sticker ut mest. Jag stod bara och njöt, under hela låten. Det var så bra. Det bästa är när hon säger "we're not dumb and still not blind." Mmm.


Så jävla skön. "Hold up! Uh uh. Fucked up. Turn off the video for a second. Can you turn the gitar down here? Please. Like a lot. I'm doing a soundcheck. Sorry. Hey, you understand me? It's down. Got it? Have another beer! Okey, now.. where were we?"





Kommentarsfält
Skrivet av: My

Härligt o hitta nån som verkar va lika galen i P!NK som mig själv :-) Vi stod uppenbarligen väldigt nära varandra på konserten, jag stod precis vid vakten till höger om dig.

Visst va de en helt magisk kväll?!!

Må så gott

2009-11-19 @ 19:39:02
Skrivet av: Frida svarar:

Jaså, :) Ja.. jag stod bara och njöt hela konserten, det kändes så himla overkligt. Det är typ nu det börjar gå upp för mig att jag har sett henne, på riktigt! Haha. Stod ni med och köade flera timmar eller? :p

2009-11-19 @ 20:18:47
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: My

Ja de va några timmar ute i kylan men de va de värt flera ggr om.

Känner precis likadant, börjar fatta nu att de liksom hänt på riktigt, precis när hon kom upp i början kändes allt så sjukt overkligt...så nära men ändå så långt bort...men jag SKA SKA SKA se henne igen :-)

Har du planer på att se henne igen?!!

2009-11-19 @ 21:56:29
Skrivet av: Anonym

bästa konserten jag vart på!!!! blir lite rädd för mig själv, haha innan konserten tyckte jag att hon var en grym tjej med ganska många bra låtar. men nu efteråt är jag som besatt nästan :D i ipoden spelas bara pink 24/7, nog sett alla intervjuer och live framträdan på youtube etc. men fyfan va bra hon är.

2009-11-19 @ 23:21:50

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0