Det blir en nykter fredag

Ja, så får det bli. Med tankte på att jag masade mig upp 04.30 imorse (fast ändå pigg som en lärka.. säger man så?) och ska upp 05.30 imon så känns det mest förståndigt att vara nykter. Imon ska vi till SMP-sparken i Växjö med laget, det är en inomhuscup som hålls på konstgräs i Tipshallen. Jag har varit på den cupen flera gånger tidigare och det är så kul! Jag älskar cuper för det är sån skön stämning. Ännu bättre kommer det bli med vårt knasiga lag! :) Nu ska jag börja på matens tills mamma kommer hem, sen blir det lite fixiordning!



Bild från vår lagfest i somras. Alla är inte med på bild.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0