Ett ovanligt sätt att bli väckt på

Imorse ringde min mobil, nått 08-nummet. What? tänkte jag. Då var det en tjej från The Studio som ringde och sa att jag blivit rekommenderad av Tina Albinsson och om jag då vill så får jag komma till antingen Stockholm, Göteborg eller Malmö och bli sminkad, få håret fixat och bli fotograferad - och allt detta helt gratis. Modell för en dag, helt enkelt. Nyvaken som jag var fattade jag först ingenting och jag vet inte hur många gånger jag frågade henne om det var verkligen helt gratis. Haha. Men jo, det stämde. Så den 17 nov ska jag ner till Malmö och bli fotograferad och med mig får jag ta 4 vänner - det är gratis för dom också. Hmmm? :) Thanks, Tinis!



 



bilder lånade från thestudio.se


Kommentarsfält
Skrivet av: marielle

Dom ringde mig med en dag haha. Dum som jag var sa jag ja och skulle dit i söndags eller lördags? Men jag hatar ju att bli fotograferad så jag bangade men hade jag tyckt sånt var kul så hade jag verkligen gjort det jag med!! :D

Allt är gratis men om du ska köpa kostar ju så klart bilderna hihi :D

ha så kul!

2009-11-02 @ 10:59:32
Skrivet av: Emma

Ringde med ett 08 nummer till mig imorse. men jag vågade inte svara, haha :P jag vill meee! tihi.

2009-11-02 @ 11:26:47
Skrivet av: Nathalie

det är gratis men bilderna är svindyra.. det är det som är haken :)

2009-11-02 @ 11:44:11
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Skrivet av: Frida svarar:

Ja, Tina hade rekommenderat alla oss för tipsade man om 8 st så fick man en extra bild gratis sa hon. Haha. Så den bruden har nog ringt till alla oss idag. Det hade varit kul att dra dit ett helt gäng :D För eftersom ni med är rekommenderade så får ju ni med det gratis. Men jag vet inte hur många man kan vara som max? Det kanske bara är 5 st, eftersom jag max fick ta med 4 st.

2009-11-02 @ 12:24:49
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: marielle

jag blev rekomenderad av en annan som jag inte hade en aning om vem var hahaha.

Men dra diiiiiiiiiiit. ni tycker ju sånt är skoj, hihi.

2009-11-02 @ 14:20:42
Skrivet av: Frida svarar:

haha, vadå ni? du kan väl med följa med? =)

2009-11-02 @ 14:29:15
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Smink, hår och foto är gratis. Men bilderna är dyra att få ut. ca 550 spänn för två bilder.

2009-11-02 @ 14:39:30
Skrivet av: Emma

jag bokade me en tid, så ska ta med mig erika o malin, änsålänge. :) wiiho!

2009-11-02 @ 14:58:30
Skrivet av: Jenna

Vad kul =) Hade varit roligt att göra en sådan sak. Jag har också hört att bilderna är skitdyra, jag har för mig linda jobbade med detta innan och att dom tjänade pengar på bilderna. (är inte helt säker) Men kolla upp vad dom kostar. Man måste ju ha EN iallafall =)

2009-11-02 @ 16:39:12
URL: http://magnesjo.blogg.se/
Skrivet av: marielle

men haha. jag bokade ju en tid och skulle dig förra helgen men sen när jag hade lagt på telefonen kom jag ju på att OFTA JAG vill gå dit o bli fotad då? jag hatar ju för fan att vara med på kort. jag mår ju dåligt.

hade jag åkt dit hade jag typ svimmat. hahaha.

hade varit skillnad om det var en massa gruppbilder men det är det inte och att bli fotad själv, DET trycket pallar INTE jag haha!

2009-11-03 @ 09:41:02
Skrivet av: Lindkvist

Jäkla ittrig människa som ringde ju, jag var också helt yrvaken och hon satte nån jävla tid som jag inte ens vill ha haha. hur fan tar jag mej ur detta nu då ? :P

2009-11-04 @ 10:10:53
Skrivet av: Anonym

Det är jättedåligt, de gör allt lite halvbra, smink och hår tar max 30 min. Sen får man vänta jättelänge på allt.

2009-11-04 @ 13:04:27

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0