Fredagen den 13:e

Och det första jag gjorde var att klicka in mig på mitt konto och kolla om lönen hade kommit. (Jag får ju lön den 15:e.. och det är på söndag.) Och visst hade den det. Fan vad najs! Stor var den också, jag slet ju som ett djur där under oktober månad. Kunderna började t.o.m. säga till mig att jag snart tillhörde inventarierna.. haha. Så det var jag värd. Det här kommer bli en bra dag.


Sitter och äter frukost nu, sen ska jag köra till jobbet. 11-22 idag. Hell yeah. Ska det föresten bli idag Chessi trycker ut alla sina ungar? Ja, för hon är full med barn. Igen. Hör hur pappa fixar födelseplats till henne nu, och gullar med henne och försöker fjäska för henne. Hm. Hon brukar ju föda på fredagar....


Min lilla Sunebus har precis kommit till världen :) Detta var den 6 mars i år.
Är han inte bedårande?


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0