Full fart sen imorse

Känns som jag inte har gjort annat än suttit i en bil hela dagen idag. Haha. Först till Karlshamn där vi, jag & pappa, körde runt överallt. Sen hem och sen in till Sölvesborg där vi med körde runt och uträttade olika ärenden. Sen hem till mormor som bor en bra bit ut på landet (ja, ännu längre än vad jag bor!) och sen tillbaka hem, snabbt byta om och sen in till Sölvesborg igen för att gymma med Elli. Nu är jag hemma för 3:de gången idag men ska bara slänga i mig lite mat och sen köra vidare till mitt sällskap för kvällen. Hej och hå, helt enkelt. Min lediga dag försvann SÅ snabbt! Ha en trevlig kväll kära ni. Peace!


Jag invigde mitt nya korallfärgade linne på gymmet idag! Wiiho,


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0