Gårdagens paardeeey

Haha, sitter och kollar igenom alla fotorna från igårkväll nu. Och jag vet inte vart jag ska börja. Kvällen var iaf kanon, från början till slut! Mycket tack vare alla fantaskiska människor runt omkring =) Fick många kommentarer om min blogg också. Det uppskattas! :D Även från killar! Den första jag möttes av, direkt när jag kom innanför dörren till festen före förfesten, var 'jag ville bara säg att jag läser din blogg, varje dag'. Man blir så paff och så sjukt glad. TACK, EMMY! ;) Sen fortsatte det, med bilder som fick publiceras i bloggen och bilder som inte fick publiceras. Men jaa.. minnet sviker. Jag kör på med dom jag gillar ;) Enjoy!




Bra folk.




















Om jag & Malin kommer in på en toa tillsammans, på en fest och har kameran i handen..
då är vi unstoppable!




Kommentarsfält
Skrivet av: Johanna

Haha fan vad kul det va, lätt att vi måste göra om det snart ;)

2009-11-29 @ 14:57:22
URL: http://xrockaholic.blogg.se/
Skrivet av: Emmy

Vilken ära att bli nämnd i bloggen ;D

2009-11-29 @ 19:16:45

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0