Gooodmorning tuesday

Ja, för vet ni vad? Idag är jag ledig! Shoohoo. Idag fick jag sova hur länge jag ville. Men är det inte konstigt, ändå sätter man alarm? Jag kan verkligen inte gå och lägga mig utan ett alarm på mobiljävlen. Jag vet inte varför. Antagligen för att jag alltid har varit en morgonmänniska, jag går hellre upp tidigt och får saker gjorda under dagen än att ligga och sova till 12 - 1 - 2.... Så idag satte jag alarm på 10.00, då hade jag fått 11 timmars sömn men var ändå trött som ett lik. Men det roligaste av allt är ju att jag faktiskt inte har något att göra idag. Haha. Jag sliter mig upp ur sängen för att så saker gjorda, men det finns ju för fan inga saker. Nåja, jag ska nog komma på nått. Jag återkommer snart igen! =)



Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0