Hard work work

Dags att pysa till jobbet. Nu är jag igång igen, sju dagar framåt. Blä. Sen är jag ledig sju dagar efter det, och då väntar en spännande helg i Kalmar ;) Prr. CIAO!


Kommentarsfält
Skrivet av: Merkligt

Hur kan du gå från en som är otrogen ofta till den största idioten i hela Sölvesborgs kommun, vet att du ska till daniel andersson.. han om någon har väl knullat runt i hela jävla sölvesborg, allt från 14 åringar till 40 åringar, du säger ju imot dig själv lite där jue.. skulle vilja säga att han är hatad utav 90% av sölvesborgs invånare.

2009-11-26 @ 14:45:28
Skrivet av: Frida svarar:

Haha what? För det första så ska jag dit med min mamma! Vi ska dit fre-lör och bo på hotell och shoppa julklappar. Vilket har varit bestämt sen.. i början av oktober typ. Jag råkade nämna det till Daniel och då blev det bara bestämt att jag skulle stanna kvar en natt till och utforska Kalmars nattliv med han och hans vänner. Vi har väl fan varit vänner hur länge som helst och det är absolut inget pojkväns-material, snälla.. Måste man vara intresserad av någon för att man ska ut och festa tillsammans?! Haha. Förutfattade meningar? Hell yeah..

2009-11-26 @ 23:12:11
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0