Hett tips såhär på fredagförmiddan

Godmorgon! Sovit gott? =) Sitter här och spanar runt lite på skor, jag vill ju som sagt ha ett par ankelboots. Och nu finns det många jag vill ha, men jag har bestämt mig: inte före Stockholm! Nu är det ju bara 4 dagar kvar så det ska jag nog hålla ut. Haha :) Men jag tänkte denna morgon tipsa om modekungen.se. Dom har faaaantastiska skor! Och till lagom pris också. För att bara dra några exempel:




Ja, you name it. Ni fattar. In och klicka, gott folk!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0