I Sofis Mode idag



..så tipsar Sofi om sina 73 bästa ställen i New York. Allt ifrån klädes- och skoaffärer till pubar och heta inneställen. Och faktiskt, så känner jag igen ett par ställen. Coolt! Och jag vill så himla mycket tillbaka. Jag föll verkligen för den staden. Eller inte just när jag var där, då fattade jag inte ens att jag faktiskt var där. Allt var så sjukt häftigt. Och nu i efterhand så är allt bara ännu häftigare! Jag ska tillbaka, snart snart snart. Kanske en liten ny trip dit redan i vår?


 

 
Times Square by night



Äkta amerikanska cupcakes från ett äkta amerikansk bakery!
(Samma bakery som tjejerna i SATC åt på...)


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0