I'm a hazard to myself

När jag är sådär lite allmänt nere och på dåligt humör brukar jag sätta mig ner och titta igenom videorna jag spelade in på P!NK-konserten i Globen. Då blir jag glad igen. De timmarna i hennes närhet gjorde mig lycklig, jag var överlycklig! Och jag ryser fortfarande varje gång jag ser det, hon är helt klart bäst. =)





VARNING för sjukt mycket skrik några sekunder in i klippet.. haha.

 


Kommentarsfält
Skrivet av: My

Åhh jag gillar verkligen dina inspelningar :-)

Läste ditt senaste inlägg ang en liten stad...jag bor på lilla gotland o de e typ samma sak här, smått vidrigt.

Hur man än gör e de nån som känner sig trampad på lr så blir man trampad på själv.

Hoppas du haft en bra helg!

2009-11-23 @ 21:22:41
Skrivet av: Frida svarar:

Hej My! Vad rolig att du gillar dom! :D Jo, jag kan tänka mig det.. Det känns ju som man är rätt.. fast på Gotland. :p Och det funkar inte att bo i en liten stad om man vill utvecklas, och det är det jag vill. Så jag ska rymma härifrån så fort jag bara hittar något jag vill rymma till :) Vad gör du, jobbar du eller går i skola?

2009-11-24 @ 11:22:45
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0