I'm back on the market

Jepp, jag är så jävla mycket singel så det bara skriker om det. Okej, det har jag väl varit ett tag men det har ändå varit någon som man har fått tänka på och man kunde inte bete sig hur som helst. Det fanns gränser. Men nu är allt vad gränser heter som bortblåst och att 'jag vill aldrig mer veta av dig' var de sista orden jag (någonsin?) sa till dig känns så jävla bra. Jag är singel - på heltid. RÅSINGEL, skulle jag vilja kalla det. Nu kör vi!


Kommentarsfält
Skrivet av: Lindkvist

GOTT SNACK FRIDA :D

2009-11-20 @ 14:40:06
Skrivet av: Stoffe

Lycka till!

2009-11-20 @ 14:40:08
Skrivet av: Erika

Men yea frida;) du kanske borde hänga med ut ikväll och ragga lite med mig;)

2009-11-20 @ 14:44:47
Skrivet av: Frida svarar:

Sandra: Ja, jag har slavat alldeles för länge :) Nu ska jag hitta mig en egen slav. Haha.



Stoffe: TACK!



Erika: Haha, om jag inte hade skullat upp halv 6 imonbitti hade jag raggat hela natten ;)

2009-11-20 @ 14:47:51
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: yohannanas

hell yeah! <3

2009-11-20 @ 23:25:04

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0