My new schampooo

Eftersom jag var så himla morgonpigg imorse (jag var uppe redan 07.30! Men av en viss anledning förstås.. prrr.) hann jag med både en bil-tvätt på Preem och ett besök på ICA innan klockan slog 08.30. Härligt att vara uppe så tidigt för en gångs skull =) På ICA hittade jag en spännande sak. Ett nytt schampo! Om det är bra eller inte har jag ännu inte hunnit utforska men visst ser det lite proffsigt ut? När jag sen var påväg hem slog det mig att jag inte köpte något balsam. Jag stod och tittade på det, men jag blev väl så ivrig i stundens hetta av detta nya fenomen på schampo-hyllan att jag glömde det. Helt enkelt. Men ICA finns ju alltid kvar, får fylla på balsam-fronten i nästa besök.



59 kr


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0