Nu börjar det likna något

Pjuh, har varit inne i lägenheten en runda nu och tagit hem lite grejer till och städat av toaletten så den är fin och fräsch åt bror. Ren som attan blev den, men troligtvis kommer han inte märka nånting ändå. Haha. Men det märks skillnad iaf =)

 

 





Har även fått upp grejer på min 'nygamla' rum. Jag ville inte komma tillbaka till något som jag haft tidigare, jag var sugen på en förändring. Mamma envisades med att jag skulle sätta in klubbfåtöljerna i leopardmönster på mitt rum - sagt och gjort. Till en början var jag tveksam, "vadå, mitt i rummet?!" var det första jag sa. Men ja, det blev naaajs! :D Så nu är mitt rum klart, TV-rummet utanför ska vi inte ens tala om. K-A-O-S-!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0