Nu pyser jag..

Nu ska jag hem till Emmie sen ska vi vidare till Lars och därefter tar vi taxi till Karlshamn. Tänkte prova på det nya stället 'Mingel', tror ni det kan vara nått? :) Tog outfit-bilder nyss, men sen kom jag på att kamerasladden är inne i det andra huset. Och jag orkar verkligen inte gå in dit och sen tillbaka hit! Haha. Plus att jag inte hinner det heller, för den delen. Så ni får se imon =) Ha en trevlig lördagkväll! Puss&puss.


Kommentarsfält
Skrivet av: emma

folk som va där igår sa de sög. så hoppas vi ses på harrys ;)

2009-11-14 @ 18:30:13

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0