One minute it's love and suddenly it's like a battlefield

Jovars, visst blev det lite shopping idag trots allt :) Jag har länge letat efter en ny vinterjacka, för den jag har haft hittills är en sån.. 'vanlig' svart jacka med ludd på kagen från Vero Moda. Ni vet, en sån som alla hade? Jag har väl haft den sen jag gick i 1:an eller 2:an så den har ju några år på nacken. Idag fick det blir en ny! Och jag är grymt nöjd. Den visar jag för er imon :) Sen hittade jag världens snyggaste, helt utan krydd, plånbok från Burberry. 2 399 kr. Det sved, men den står nu högst upp på önskelistan till jul! Haha. Nu ska jag sova, har tre låååånga arbetsdagar framför mig. Godnatt sötingar




why does love always feel like a battlefield?


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0