På tisdag ser jag min största idol..

..LIVS LEVANDE!

Kan ni fatta? Det är så stort. Jag längtar såå mycket! Ända sedan den 23 februari kl 09.00 när biljetterna släpptes och vi bokade har jag längtat. Det ska bli så jävla häftigt :)







Mean


Crystal Ball


Conversations with my 13 year old self


Dear Mr President


This is how it goes down


So what




Anledningen till varför jag tycker om Pink så mycket är för att hon sticker ut ur mängden. Hennes låtar är så fantastiska, texterna är så bra. Man känner igen sig. Ovan har ni mina favoriter. Som jag kan lyssna på om och om och om igen. För jag tröttnar aldrig. För det är P!NK ♥


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0