P!NK is my religion

3 timmars köande som resulterade i isbitar till fötter och ett kasst förband på 1 timme var helt klart värt det. Dra åt helvete vad bra bruden är! Jag var så jävla lycklig, det var så magiskt så jag fattar fortfarande ingenting. Jag var glad rakt igenom under hela konserten så jag ville bara plocka ner henne från scenen och ta med henne hem i en liten ask och behålla henne för alltid för att kunna uppleva dessa fantastiska två timmar hemma på mitt rum när jag vill. Åh, störtsköna människa. Jag kan inte säga mer, man måste uppleva. Ni får nöja er med bilder och videoklipp, nedan är hennes ascoola entré. =) Vi stod såklart längst fram, hade 2 personer framför oss.





OBS! Se hela, spola inte fram. Från början till slut, det är det som gör allt så bra!


Kommentarsfält
Skrivet av: Emma

UNDERBART! bästa jag varit med om, helt klart!

2009-11-11 @ 23:05:30

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0