Ser ut som att jag ska leka barnmorska ikväll

OMG, Chessi värker. Och skriker. Och är så himla sällskapssjuk. Hon vill inte vara ensam.
Så fort jag lämnar rummet börjar hon jama. Stackarn. Ikväll leker jag barnmorska.
Det är en sak som är säker. Vill du ha en liten jamis?




Hennes andra kull tror jag.. för ett år sedan.


Kommentarsfält
Skrivet av: Emma

Jaaaaaaa, jag vill.. men jag får ju inte :P haha

2009-11-25 @ 20:24:41
Skrivet av: Ida

vilken fin header du gjort! :)

2009-11-25 @ 20:39:46
URL: http://idacarolinah.blogg.se/
Skrivet av: My

Åh va spännande! Kan du inte skicka en till gotland så min galna kisse får en kompis :-)))

Hoppas de går bra för henne, hon ser så fin ut!

2009-11-25 @ 21:57:40
Skrivet av: Samanta

Jag vill gärna köpa en :)

2009-11-25 @ 22:16:12
Skrivet av: Anna

Jag vill ;D om de finns nån fin långhårig hane sen =)

2009-11-26 @ 08:49:24
Skrivet av: Frida svarar:

Hej! :D Ni får jättegärna en varsin unge, det enda kravet vi har är att ni inte bor i lägenhet. Och ni behöver inte betala för dom, vi ger bort dom gratis! =) Men det bästa är om jag får ett svar redan nu, dock är det svårt att se vem/vilka det är som bli långhåriga - OM det är någon som blir det. Men oavsett så får dom en annorlunda päls i vilket fall, en mjukare och finare päls än vanliga katter. Hör av er! =)

2009-11-26 @ 10:04:13
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: Samanta

Jag vill gärna ha en :) Du får hemskt gärna maila mig vidare om det är så! Kram :)

2009-11-26 @ 10:43:41

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0