Skatboet är borta

Hola!

Har varit på Ren Hud i Kristianstad hos Caroline idag. Har färgat & vaxat brynen så nu är det rent och fint igen :) När jag låg där och blev ompysslad så beklagade jag mig över mitt liv just nu. Haha okej, inte så drastigt kanske.. Men jag sa att jag var trött på tillvaron och funderar på att fly och berättade lite om det. Det enda hon sa var "ÅK! Åk åk åk. Du kommer inte ångra dig. Gör det nu medans du kan. Bara åk!" Sen berättade hon att när hon var 19 år så åkte hon som au pair till england med en kompis, och hon ville inte alls det då. Men det blev att hon stannade i två år och det var det bästa hon någonsin gjort.

Så ja, varför inte? :)



Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0