Snygga ben, here I come.. typ.

Sådär ja, har precis avverkat 1,5 tim på gymmet. Gosch, vad skönt. Struntade i att ta mobilen med mig också (för en gångs skull!) så jag var helt fri. Och jag upptäckte en helt fantastisk sak. Legpress! Jag har i och för sig kört den tidigare också, men idag var den så fantastisk. Grym. Man kände riktigt hur snygga ben man fick! Haha, nästan.. Men om några månader så ;) Då har jag snyggare ben än Charlotte Perelli. Ja, för är den någon kvinna som har snygga ben så är det fan hon! (Hon ligger inne med en hel del snygga skor också..)



Såhär ser den ut. Exakt på pricken faktiskt, för det är en sån här vi har på gymmet. Gorgeous.


Kommentarsfält
Skrivet av: beccs

frida du har fina ben, bara så du vet :)

2009-11-24 @ 11:30:39

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0