"SOS Alarm, vad har inträffat?"

Jag ska aldrig mer köra på ett rådjur i hela mitt liv! Försöka iaf. Fy vad hemskt det var. Det bara kom från ingenstans och PANG sa det. Stackars lilla djur :( Och eftersom det är en skyldighet man har, att anmäla viltolyckor, så fick jag ringa 112 och göra det. Så jag kom precis hem, träffade jägaren också och dom var där och sökte med hund osv, men hittade inte något. Mitt lyse där fram sprack och det sitter massa hår kvar inuti.. Men förhoppningsvis lever Bambi vidare. ♥ Med lite mindre hår. Uhh :(


Tänk om det hade varit en älg istället?
Då hade jag med all säkerhet vaknat upp i en sjukhussäng imon.

 


Nu ska jag sova.

 


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0