Stora flyttdagen

Idag har pappa & Emil flyttat tillbaka min säng och lite andra stora grejer så fr.o.m. inatt är jag tillbaka i Ryedal. OCH DET KÄNNS SÅ SKÖNT! Det kommer vara så tyst och lugnt när man ska sova, inte en massa billjud eller människoprat utifrån gatan som hörs. Bara helt jävla tyst. Det har jag saknat! =) En gång lant-bo, alltid lant-bo? Haha. Men än har jag inte flyttat allt. Ska in till lägenheten en sväng till ikväll, efter min fotbollsträning, och ta så mycket jag kan. Fotboll ja, fy fan vad kul det ska bli =) Inomhus är küüül!!!


Och eftersom jag jobbat heeeela helgen så är det rätt tomt på bilder.. sorry.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0