Tråk-måndag

Hej och hå vad tråkigt det var här idag. Det blir så ibland. Hela förmiddagen har jag ägnat åt städning. Eller nej, förmiddagen sov jag ju bort.. Så hela eftermiddagen fram tills nu, får det bli. Och det är ju sådär kul.. Men jag har haft Melissa i öronen hela tiden, så det har gått utmärkt iaf! ;) Sen jag flyttade hem igen har saker och ting bara stått och jag har inte tagit tag i det. Förren idag, så nu är det fint igen ute i min lya! :D

Nu ska jag köra och jobba... hela kvällen... hm. PUSS!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0