Vi kör lite P!NK på det

Eftersom jag joinat katterna idag och slappat lika mycket som dom (nej, det blev inget jobb här hemma för min del..) så har jag roat mig med att lyssna igenom alla album med P!NK. Så jag tycker vi slänger upp ännu ett klipp från när jag var och såg henne i Globen för exakt 2 veckor sedan idag! (Just nu stod vi ute i kön, hade köat i en timme och våra fötter var isbitar. Efter ytterligare en timme hade vi ingen känsel kvar i dom längre. Men damn, vad det var värt det!)




Det hon gör i slutet av låten bevisar bara vilken jävla grym artist människan är!


Kommentarsfält
Skrivet av: My

Haha ja de gäller att hitta nåt att rymma till som sagt, själv hade jag gärna rymt till nåt varmt skönt ställe med långa stränder o goda drinkar :-)

Jag är för tillfället sjukskriven, lagom kul...men har tänkt plugga lite till våren, eftersom jag inte fullföljde gymnasiet så får jag sota för de nu.

Vad jobbar du med då?

Vi kanske skulle rymma tillsammans till Venice Beach o besöka världens bästa P!NK :-)))

Jag ligger här i soffan o längtar tillbaka som fan till för 2 veckor sen, shiiiit vilken kväll.

Folk tycker typ att man e knäpp o jo, jag e väl kanske en aning besatt, hehe!

Hoppas du har en bra kväll!!!

2009-11-24 @ 19:07:46

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0