3 generationer

Körde hem till Ryedal strax efter att jag skrev det förra inlägget. Svängde inom Statoil och köpte lite frallor sen åt vi frukost allihopa här hemma. Det var längesen. Efter det dog jag i soffan, trodde ärligt talat jag skulle bli liggandes där hela dagen. Men jag hängde på mamma & mormor in till stan vid halv 11, så vi har kört runt lite och fått ärenden uträttade. Nu funderar jag på om jag ska orka köra bort till Preem och ta en film och mysa ner mig i soffan? Det är lockande. Tror jag gör så. Idag är jag slö.


Och nån rolig bild har jag inte heller att komma med. Förlåt.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0