A day off

Som ni säkert märkte så stod det helt still här igår. Jag rörde inte ens en dator, och det var skönt. Tog dagen som den kom och gjorde preciiiis det jag ville. Najs!

Och idag vet jag faktiskt inte heller vad jag ska göra. Inte en aning. Låg och sov till 11, fick nästan lite panik. Även om jag inte sätter något alarm så brukar jag vakna av mig själv vid 9 - halv 10 tiden. Så inatt har jag sovit 12 timmar, sjukaste. Men kanske välbehövt? Nåja, jag återkommer nog snart igen =)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0