Ååhh, ge mig en mops!

Ända sedan jag såg den här lilla byrackan på stranden i Thailand i vintras har jag varit helt såld. (Jag vet inte ens om det är en mops? Tror det är en fransk bulldog..) Jag vill haaa en mops!!

Dom är så ju gudomligt söta, visst? Helt tjocka och ögonen åt alla håll. :) ♥

Hihi. Bilder hittade på google.se.


Tänk er jag och sen sån söting. Hade det inte varit det perfekta paret? Jo! Hade jag bara haft tiden så hade jag inte tvekat en sekund, men det funkar inte med mitt jobb.. Men nångång i mitt liv ska jag ha en liten mopsii. :D Det har jag bestämt mig för.


Kommentarsfält
Skrivet av: Lisa

jag och robin ska köpa en om några månader :D dom är det sötaste som finns

2009-10-29 @ 18:54:10

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0