Åhh, vilken seg dag.

Tro det eller ej - jag är trött på att vara ledig. Nu har jag varit ledig ända sedan i torsdes och visst, det har varit skönt, men jag har ju ingenting att göra! Jag går och pillar så allting i hela lägenheten är helt perfekt nu och till slut får jag panik på mig själv. Så det ska bli skönt att få komma tillbaka till jobbet idag, visserligen bara 5 tim men ändå. Jag slipper sitta här och glo :) Men sen är jag ledig imon igen. Haha. Det blir så då och då, vi har lite knasigt och invecklat schema på Preem så det faller det sig såhär ibland, men det är ytterst sällan. Och ibland faller det sig åt andra hållet - så det blir 11 arbetsdagar i streck istället. Ha en trevlig tisdagkväll! =)



Idag fick det bli en bild från härliga Thailand för jag längtar tillbaka dit.
Och hoppas få komma dit igen med mina pinglor även denna vintern =)


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0