Att slå ihjäl 4 timmar

Hej igen. Nu är all hemsk disk borta och på köpet fick jag russinfingrar. Mys. Det är nu man märker hur bekväm man var med en diskmaskin när man bodde hemma. Som man dessutom bara tog för givet. I-landsproblem.

Jaha, dagen? Börjar jobba kl 15, tills dess ska jag göra absolut ingenting. Ingenting alls! Bara slappa och vara för mig själv. Och läsa min bok, "Ljudet av ditt hjärta". Den är snart slut =) Och då går jag in på den sista, "Så länge vi båda andas". Sen är det bara att längta till den 20 november, när New Moon har biopremiär! Shohoo. Det kommer bli najs.


Kommentarsfält
Skrivet av: Robin

Diska berg is the shit (L)

2009-10-05 @ 21:52:02
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0