Biolördag


Nu ska jag, Emmie, Malin & Erika på bio! Vi ska se filmen ovan. Hur nu det kommer gå med min hosta, jag hatar att vara på bio när jag är förkyld. Jag kan säga redan nu; förlåt till alla som kommer vara i samma biosalong som mig ikväll. Jag kan inte hjälpa det =) Men jag ska knarka halstabletter så mycket jag kan. Jag lovar. (Inatt när jag låg och försökte somna hostade jag så mycket så det kom upp.. grejer. Mysigt att veta va? Haha.) Efter bion hoppas jag på lite Sverige-Danmarkfotboll! :D

 


Kommentarsfält
Skrivet av: Erika

Var du på bion? såg inte dig?

2009-10-12 @ 20:45:39

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0