Bra start på veckan. Toppen. Verkligen.

Ah, det finns inte ord för hur sur jag är. Vilket jävla helvetes skitmåndag. På min enda sovmorgon denna veckan blir jag tvungen att masa mig upp vid 7, för att vara i Karlshamn och lämna in min bil kl 8. Den ska vara där några dagar så jag fick en lånebil - en liten skitful Nissan Sunny. En jävla mormorbil! Tankmätaren var nere på 0, årsmodell 1876 och bilen var så skitig och äcklig och inte städad på 3 år. Hur fan kan man ha en sån bil som lånebil?! Lämnar man in en ny bil, vill man ju gärna ha något liknande att låna. Speciellt när det är såhär jävla kallt om mornarna. Ah. Jag vet inte hur många 'jävla' jag har skrivit nu, men det skiter jag i. Allt är nere på botten just nu. Fy fan. Så fort jag får chansen flyr jag från denna äckliga stad. Jag säger som mamma; Sölvesborg är för litet!


Kommentarsfält
Skrivet av: Jenna

Du ska vara glad att du får en lånebil överhuvudtaget och inte vara så kräsen, bara för att du har en nästan sprillans ny bil innebär inte det att du får låna en ny bil, du får det dom har inne. Köper du en premium bil som t.ex. audi, bmw, mercedes eller liknande så får du lite bättre kvalitet på lånebilarna men du får betala lite mer för bilen du köper. Du slipper iallafall ta bussen eller tåget eller be dina föräldrar köra dig som förr i tiden. Var glad för det.. =)

2009-10-19 @ 21:56:09
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0