Dagens bästa

"You go girl! Ge mig ett leende, trots att jag inte förstår vad som hänt. Tänker på dig! Puss"

Ibland funderar man över vilka vänner man har som verkligen finns där när dom behövs som mest? Tack för pratstunden idag, Vick. :) Det behövdes, credcredcred!

Det har hänt mycket idag, jag orkar liksom inte skriva något seriöst ikväll. Det är så jävla mycket hela tiden, händelse efter händelse. När ska det ta slut? Blä på detta. Bläää. Tummen upp för att sätta sig på ett plan till New York och sen se vad som händer. Liksom låta ödet bestämma. Någon?




Jag vill tillbaka. Till möjligheternas stad. När vi satt i taxin på väg till JFK Airport sa taxi-chauffören till oss att för unga tjejer som oss så kunde man göra vad man ville i New York. Bara flytta och man lyckas, typ? Så enkelt är det nog inte. Men fan vad gött det hade varit!


Kommentarsfält
Skrivet av: Mallan

Frida jag är på :D

2009-10-19 @ 20:56:45

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0