Det där var dumt

Att jag inte tänker längre. Jag har ju ingen internet i min lägenhet! Det slutade fungera så jag avinstallerade det och sen när jag skulle installera det igen på datorn så hade jag inte plats nog. (För min dator tror att den är superfull, fast jag i själva verket inte har NÅNTING på den.. efter att jag formaterade den, och tog väck exakt allt, så blev det något fel.. Den är t.o.m. så "full" så jag inte ens kan öppna bilder. Lyckat.) Så det blir ingen bild på mina nya boots, tyvärr. Det får bli en annan dag :) Nu ska jag köra in till lägenheten och fixa mig, sen blir det lite fest hos bruschan ikväll. Najs! Pusspuss.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0