Ciara-drömmar & IKEA-böcker

Godmorgon! Eller egentligen lite mer godförmiddag för min del. Har varit uppe sen halv 9 och hunnit med en lång morgonpromenad på 45 min tillsammans med Ursula. Superhärligt höstväder idag ju, liiite kallt bara. Man har inte riktigt vant sig vid minusgraderna. Men med en mössa och ett par vantar på så gick det med! =) Jag har liksom bara bilden av Ciara framför mig.. haha.

Idag då? Jag hade tänkt jobba lite hemma, i vårt familjeföretag Perlomix. Jag tror jag har sagt det här en gång tidigare, men för er som är nya och inte vet så är vi underleverantörer till IKEA. Alla böcker ni ser i de olika miljöerna i varuhusen är från oss. Varesig ni är på IKEA i Umeå, Japan eller New York. Najs! Så tänkt om man skulle packa ner sig själv i en sån låda, undra i vilken världsdel man skulle hamna? Haha.

Men förutom att packa böckerna och skicka iväg dom så ska jag även sköta ekonomin och bokföringen åt företaget framöver. Nu var det ett tag sedan jag bokförde, men det är väl som att cykla - har man en gång lärt sig det så sitter det i. Så det ska bli kul :) Nåja, nu ska jag sluta blarra och göra mig i ordning och köra hem!


Förstår ni? Haha.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0