En välbehövd day off..

Tog ledigt från jobbet idag, det blev för mycket där igår. Jag klarar inte av att stå och fejk-le och vara så äckligt fejk-trevlig mot alla. Nej, inte idag igen. Trots att det inte är jag som är själva 'offret' i det hela, så känns det ändå som det. För det är någon jag tycker om så hiskelisk mycket, någon som jag bryr mig så sjukt mycket om. Jag har själv varit det här offret en gång, så jag vet hur det känns. Och det är känslor som jag inte ens önskar min värsta fiende att få uppleva. Får låta det gå ett tag, sen är jag nog back on my feet again. =) Har varit hemma i Ryedal hela dagen men körde hit till lägenheten nu för att städa och duscha. (Jag tog pappas bil, vägrar sätta mig i den äckliga Sunny:n.. haha.) Sen ska jag köra hem igen och äta middag, idag blir vi hela familjen! ♥



Haha, en 'familjebild' vi tog den 6 mars 2007. Jag hade precis kommit hem från 2 veckor i Karibien, mamma & pappa hade varit på Lanzarote och Emil låg inne i lumpen och var bara hemma för kvällen eller något sånt. Mamma tyckte vi hade varit så långt ifrån varandra, så vi tog ett foto! :p Mitt i köket, fint va?


Kommentarsfält
Skrivet av: Ida

Hoppas det löser sig, vad det nu än är.. :/

2009-10-20 @ 15:51:16
URL: http://idacarolinah.blogg.se/
Skrivet av: Emil

Love you Sis

2009-10-21 @ 19:03:54

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0