Fotbollsmys




 





Har tänt alla ljus jag har i min lägenhet (eller nästan alla.. har några i min klocka med, men dom vågar jag inte tända) och har på Sverige-fotboll på TV:n i bakgrunden. Nu fattas bara en gosig famn att mysa in sig i och att Malta ska göra 3 mål i matchen Portugal-Malta, sen är jag nöjd. Då är Sverige i VM! Och lite extra nöjd är jag ikväll, för efter kl 24 trillar min fetaste lön någonsin in på mitt konto. Och den kunde inte komma lägligare! :) Hoppas ni har en mysig kväll ♥


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0