Frukost-tajm

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag. Nu ska jag fixa i ordning en god frukost till mig, vet inte om jag ska lyxa till det med fil eller om jag ska göra min dagliga gröt istället. Hm, svårt val.. Det lutar åt filen faktiskt =)



Blä för brittisk frukost. Hur fan kan man trycka i sig sånt här direkt på morgonen?
Och dessutom tycka att det är gott! Usch. Tur att vi alla har olika smak! :p


Kommentarsfält
Skrivet av: Sandra

Euw skulle nog spy om jag åt det där till frukost =S Fattar inte hur de kan äta sånt

2009-10-06 @ 13:37:49
URL: http://mellbergsandra.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0