Fullspäckad onsdag

Godmorgon godmorgon! Shit vad trött jag var idag, det var jättejobbigt att slita sig från världens skönaste säng :( Men plikten kallar, så vad gör man. Idag blir jag borta hela dagen. Först ut är jobb 09.30 - 19 och direkt därefter ska jag på möte med fotbollen kl 19 i Hörvik. Och efter det får vi se vad som händer, men jag skulle tippa på att jag är hemma nångång vid 21-tiden ikväll. Sen efter det är jag jätteledig - tors, fre, lör, sön, mån. Och på tisdag börjar jag inte jobba förren kl 17. Det är ytterst sällan det blir så, att schemat faller sig så lyxigt. Fattar ni hur skönt det ska bli?! :D


Nu måste jag göra mig i ordning, ha en bra dag =) Pusspuss,


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0