Glömde bort tiden..

Oj, låg här och tittade på gårdagens Idol-avsnitt och plötsligt var klockan 10. Jag börjar jobba kl 11. Så nu har jag stressat mig i ordning och ska bara välja kläder. Efter jobbet idag (jag skulle egentligen jobbat till 22, men han har fixat mig ledig så det kommer en annan tjej och stänger ikväll) så ska vi ha personalmöte. Kl 18.30. På en pub. Kan ju bara sluta på ett sätt ;) Haha. Bättre än att sitta i fikarummet och prata iaf. Ha en bra fredag, mer än såhär hör ni inte från mig idag. Puss & kram,


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0