Herregud vilken slappe-dag!

Jag har inte gjort något vettigt alls idag, bara legat här och slappat och plötsligt fick jag för mig att göra en ny header. Som ni ser. Men den är bara tillfällig, tills jag fixat något som jag är nöjd med. :) Den duger sålänge. Nu ska jag mysa ner mig ännu mer i soffan och läsa ut min bok, "Ljudet av ditt hjärta", och drömma mig bort. Sen blir det nog ett besök hem till päronen. (Jag behöver mat i min mage!) Efter det tar jag nog ett besök på gymmet, så jag kan känna att jag gjort nån nytta idag. Later,


Kommentarsfält
Skrivet av: marielle

men duuuuu.. Kostar inte bensinen fram och tillbaka till perentsen MYCKET mer än en maträtt?:D:D:D jag kan hjälpa till med ett matschema :)

2009-10-12 @ 17:54:57
Skrivet av: Frida svarar:

Jo, det gör det kanske :p Men jag har inte riktigt vant mig vid att äta själv ännu. Tycker det är så ensamt och tråkigt så jag kör mest hem för sällskapets skull :D

2009-10-12 @ 18:59:39
URL: http://fridii.blogg.se/
Skrivet av: frida

världens bästa bok asså !

2009-10-26 @ 16:55:29
URL: http://fridanyqvist.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0