Jag har fått svininfluensan

Nej, det har jag inte. Tror jag inte. Men om jag hade fått bestämma så var det så, jag är skitnojig. Jag brukar aldrig bli sjuk med feber och sånt, det enda jag blir är kraftigt förkyld och hes. Och det var jag ju för ca en månad sedan. Så det känns som att jag inte ska bli det igen såhär snart. Men nu på sistone har jag börjat hosta som satan igen, jag hostar på jobbet, jag hostar när jag ska sova (jag skäms, för jag tror det låter in till grannarna..) och jag hostar tills jag klöks på morgonen. För då finns det liksom inget att hosta.. "med". Man är helt tom. Jag vet inte om man hostar av svininfluensan? Haha. Men slutar det inte snart så ska jag iaf kolla upp det! :p


Hahahaha, vilken rolig bild!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0