Jag säger inget..

..så har jag ingenting sagt. Men jag förstår det inte, jag får bara inte ihop det. Jag har tänkt på det hela dagen. Vart finns respekten för varandra? Jag tycker bara det är så synd. Omoget, egoisktiskt och osäkert beteende. Där har vi det!

Igår lyfte jag väck ytterligare en sten från mina axlar. Eller ja, en sten som typ låg under den andra stenen skulle man kunna säg. Hajar ni? I helgen får ni reda på vad jag pratar om! =) Det känns bra nu, jag är på väg uppåt. Och det är kul och se att trots att uppdateringen har varit ganska nere så pekar statistiken uppåt. Men det är ju klart, det är Sölvesborg jag bor i.. Alla ska ju vara så förvetna.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0