Jag vet inte vad det var för trams.

Okej, jag ber om ursäkt för det där med användarnamn och lösenord igår som jag faktiskt inte riktigt vet vart det kom ifrån. Nu när jag gick in på mina inställningar såg jag att den var förbockat i "Lösenordsskydda min blogg", men jag är oskyldig. Det var bloggen som fick nått fnatt och tramsade sig. Och det märktes på besökarna, 72 st! haha. Men nu är det väck, hoppas jag?

Nåja, här sitter jag och äter min gröt. Börjar jobba om snart en halvtimme, 10 - 22 idag. Suck. Men det brukar gå bra =) Personalmötet igår var jättetrevligt förresten, riktigt god mat och så hade vi faktiskt möte också. Samtidigt som vi sörplade vin :p Najs! Ha en bra dag, puss & kram!



Om ni ska ut och skaka rumpa ikväll så hoppas jag ni gör det till denna låten =)


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0