Lördagmorgon

Godmorgon! Säger en Frida som faktiskt varit vaken ända sedan 8 och sitter här, nyduschad och redo att åka till Karlshamn! Det ni. Har varit med mamma & pappa i Köpegårda, vårt fritidshus, inatt. Det var mys. Det ligger ju lite bortanför Karlshamn så strax ska jag och mami köra in till centrum och shoppa lite. Najs!

Jag ber om ursäkt för min frånvaro, men den har varit välbehövd. Jag har liksom inte haft någon lust, men nu så. Nu ska jag komma igång igen, I promiiise. :)


Ett påskigt Köpegårda.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0