Måste. Ha. Ankelboots.



Just nu har att att välja mellan lårhöga stövlar med klack, vilket inte alltid är så praktiskt att vandra runt i. Eller Converse, som visserligen är skönt men inte alltid så festligt? Jag vill ha nått mittimellan, som man bara kan kränga på sig när man ska ut en sväng på stan och då tänker jag direkt på ankelboots!

Är grymt sugen på nr 1, de är från H&M och kostar 599 kr. Det tycker jag är mycket för att vara från H&M. Men om man då läser extra noga på beskrivningen så står det att de är 100% mocka (av gris). Gris. Vem vill gå runt med en gris runt fötterna? Uuwääk. Där fick jag förklaringen till det hiskeliga H&M-priset också. 2:an & 3:an är billigast men känns lite för 'låga' vid ankeln. Plus att klacken är waaay to smal för att klacka runt på Sölvesborgs alla hemska kullerstenar. Nr 4 är sjukt snygga, och jag kan faktiskt inte hitta ett enda fel med dom. Lagom pris också, 449 kr. Det är överkomligt. Hm, ja. Där har ni mitt morgondilemma..


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0