Om jag hade varit rik..

..och bott i Hollywood så hade jag varit ute och festat i det här ikväll:

Skor från Christian Louboutin 6 932 kr
Klänning (todiefor!) från D&G 13 530 kr
Väska från Christian Louboutin 10 416 kr
Ring från Kenneth Jay 1 637 kr
Halsband från Oscar de la Renta 8 012 kr

Totalt 40 527 kr. =) De e najs!



Men nu är jag inte rik och jag bor i värdelösa Sölvesborg så det kommer inte hända.
Inte ikväll. Nu ska jag sova för imonbitti väntar plikten igen. Hoppas ni har en rolig fredagkväll =)
P U S S O C H K R A M


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0